wtorek, października 21

Jedzenie na pozytywne myślenie!


Jestem żywym dowodem na to, że jedzenie ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i pozytywne bądź negatywne podejście do życia.



Ostatnimi czasy miałam dużo na głowie, nie mogłam ogarnąć od czego zacząć. Nie patrzyłam na to co jem, odbiło się to na moim nastroju natychmiastowo!
Ciągle się denerwowałam, byłam zmęczona, zła, rozdrażniona ...

A wystarczy zmienić swój jadłospis i nagle życie staje się piękniejsze :)

1. Woda, woda, woda :)

2. Jak najmniej cukru (choć mówi się, że np. czekolada poprawia nasze samopoczucie w większych ilościach powoduje u nas rozdrażnienie)

3.Dużo warzyw (jak wszyscy wiemy warzywa mają mnóstwo witamin a dzięki ich składnikom odżywczym od razu się uśmiechniemy)

4.Zero białej mąki (pszenne pieczywo,biała mąka i makaron powodują uzależnienie a w następstwie złość, niecierpliwość, rozdrażnienie)

5.Owoce (najlepiej rano lub do południa)

6.Sport (ale taki, który sprawia Ci przyjemność)

7.Pozytywne nastawienie (bez niego ani rusz)


Jeżeli złapie Cię chandra lub będzie Ci po prostu smutno i źle nie objadaj się chipsami i nie popijaj ich cola, nic Ci to nie pomoże a jedynie pogorszy Twoje samopoczucie. Puść swoją ulubioną piosenkę, zrób trening, przygotuj talerz owoców lub warzyw albo przygotuj fit placki lub pyszną sałatkę. Sama się przekonasz jak wiele wspólnego ma to co jesz z tym jak się czujesz :)






Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz