sobota, stycznia 10

Planujemy co jemy




Nareszcie się udało ! Wiem, że dla niektórych to codzienność, ale dla mnie przygotowanie jedzenia dzień wcześniej jest czymś nadzwyczajnym. A skoro już udało mi się to osiągnąć postanowiłam się tym z Wami podzielić. 
Dlaczego to takie ważne ? Bo gdy w natłoku spraw zachciewa nam się jeść sięgamy po byle co a później źle się czujemy, mając przygotowane jedzenie wcześniej jesteśmy pewni że mimo braku czasu zjemy coś wartościowego, smacznego i zdrowego

Ostatnio pisałam Wam o tym, że by nie kusiła nas rezygnacja ze zdrowego trybu życia należy unikać jak ognia nudy, w związku z tym dziś przygotowałam :

Musli (płatki żytnie, rodzynki, morele jutro dodam miód i cynamon)





Oliwki, ogórek, ser feta (będą koreczki !)



Makaron z pieczarkami i przyprawami (idealnie pasowałby jeszcze brokuł ale akurat nie miałam)




Mam zamiar planować posiłki codziennie lub jeśli to w ogóle możliwe w moim przypadku co tydzień (planowanie jedzenia na cały tydzień na razie wydaje mi się nie realne, ale może to kwestia czasu) W każdym razie będę z siebie bardzo zadowolona jeśli mi się to uda i będę do tego dążyć i namawiać Was byście również planowali i przygotowywali wcześniej smaczne i zdrowe jedzenie :)

Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz