środa, marca 25

Plan na wiosnę




Planowanie okazało się być moim powołaniem, dlatego możecie spodziewać się tu częściej akcji typu "Plan na ...".  
Przyszła już upragniona wiosna, dzień staje się coraz dłuższy a na dworze jest już cudownie ciepło, w związku z tym postanowiłam postawić sobie (a jeżeli sobie tego życzycie również Wam) pewne cele na tą piękną porę roku.  


1. Ćwiczyć MINIMUM 3 razy w tygodniu- ale zakładam, że będzie to raczej 4-5 razy

2. Przestawić się na lekkie jedzenie- Powoli wprowadzać większą ilość warzyw i owoców i czekać na pojawienie się pierwszych ogródkowych  

3. Opalić się- bardzo bym chciała już troszkę przed latem, żeby nie straszyć później swoją białą cerą

4. Więcej się uśmiechać!- i to nie jest cel tylko na wiosnę, ale gdy słońca jest coraz więcej to łatwiej być szczęśliwym

5. Spacer- Zamienić codzienne półgodzinne spacery na codzienne godzinne


6. Wodaaa- pilnować się z piciem wody, pić minimum 1,5 litra dziennie

7. Garderoba- jestem kobietą, więc ten punkt to dla mnie czysta przyjemność, chodzi tu o wymianę ubrań na te wiosenne i zaopatrzenie się w brakujące elementy 


8. Zacząć biegać- bardzo bym chciała w końcu się do tego zmotywować i co najważniejsze czerpać z biegania przyjemność


9. Przetestować nowe naturalne peelingi- oraz podzielić się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami z Wami tutaj 

10. Zapisywać codziennie jedną miłą rzecz, która mi się przydarzyła


Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz