piątek, kwietnia 3

Poczucie własnej wartości



"Niech cię nie zwodzą reklamy w telewizji. Kobieta, która umie podtrzymać zainteresowanie mężczyzny, to nie ta, która czuje się pewna siebie z powodu takiej a nie innej minispódniczki, kółka w pępku albo czarnej kiecki z dekoltem do pasa. Zołza nie ucieka się do takich chwytów, żeby mieć dobre samopoczucie jako kobieta. Jej dobre samopoczucie bierze się stąd, że zna swoją wartość."

-Sherry Argov
"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"





Dlaczego wysoka samoocena ma tak wielkie znaczenie? Dlatego, że to jak postrzegają Cię inni bezpośrednio zależy od tego jak Ty myślisz o sobie. Jeżeli sądzisz, że jesteś gruba, brzydka i do niczego się nie nadajesz to zrzucenie zbędnych kilogramów i tona makijażu nic tu nie pomoże, ponieważ Ty dalej będziesz uważała, że jesteś "be" i cała reszta przyzna Ci rację.

 Jest mnóstwo dziewczyn, które są przekonane, że wystarczy ćwiczyć i dbać o siebie i nagle z nieszczęśliwego brzydkiego kaczątka zmienią się w pewną siebie super laskę. Nie, to tak nie działa!  Trzeba najpierw stanąć przed lustrem i powtarzać jaka jesteś zajebista, jak genialnie wyglądasz i jak świetnie się ze sobą czujesz a potem pokazać całemu światu, ze tak właśnie jest. 

Nie porównuj się z nikim, pamiętaj, że to czy ktoś jest ładny czy brzydki to kwestia gustu i to jest zupełnie drugorzędna sprawa bo liczy się to co Ty o sobie myślisz i jak traktujesz siebie, jeżeli Ty masz do siebie szacunek to inni też go będą mieli, jeżeli wiesz że jesteś wartościowa i atrakcyjna to wszyscy w koło również to widzą. 

To co mam chodzić w potarganych gaciach bez makijażu i krzyczeć że jestem super laska?
Nie, to działa tak, że jeżeli powtarzasz sobie, że jesteś fajna dziewczyna i lubisz swoje ciało, to po jakimś czasie w końcu w to uwierzysz i wtedy kiedy już masz świadomość tego że jesteś wartościową osobą to automatycznie zaczynasz o sobie dbać, bo w końcu zależy Ci na sobie, więc chcesz dla siebie jak najlepiej. 


To jest bardzo proste, kiedy kogoś kochasz to widzisz w nim te pozytywne strony i chcesz dla tej osoby jak najlepiej, dlatego jeżeli pokochasz siebie to dostrzegasz, że w rzeczywistości masz świetne nogi i całkiem fajny tyłek a nad oponką na brzuchu popracujesz bo lubisz siebie więc chcesz wyglądać jeszcze lepiej. 

Więc przestań zrzędzić! To tylko pogarsza Twoją sytuację, serio. Weź się w garść zauważ swoje dobre strony i doceń to co masz a na to czego nie masz zapracuj! 
Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz