środa, lutego 1

Jabłkowa maseczka nawilżająco-rozświetlająca



maseczka jabłkowa


W związku z tym, że uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki, postanowiłam zrobić ją sobie sama. A co! Przygotowałam więc sobie jabłuszko bo ich mam akurat pod dostatkiem dzięki sześciu jabłonką pod oknem, które w tym roku obrodziły wspaniale. I zaczęłam eksperymentować.

Do mojej maseczki użyłam:


maseczka jabłkowa

-jedno jabłko
-czubatą łyżeczkę mąki kukurydzianej (można użyć również ziemniaczanej)
-łyżeczkę soku z limonki (można użyć cytryny, ale ja akurat nie miałam)

maseczka z jabłka


Jabłko trzeba zetrzeć na tarce o gęstych oczkach (gęstszych niż ja to zrobiłam) następnie dodać łyżeczkę soku z limonki/cytryny oraz czubatą łyżeczkę (lub ŁYŻKĘ jeżeli wasze jabłko puściło więcej soku) i wymieszać.

maseczka z jabłka


Następnie nałożyć na twarz i poleżeć w niej ok. 15 minut, po tym czasie należy spłukać maseczkę na przemian zimną oraz ciepłą wodą.

Maseczka ta nadaje skórze promienny wygląd, odświeża oraz nawilża a dodatkowo dajemy swojej cerze mnóstwo witamin, które znajdują się w jabłku oraz limonce.

Najlepiej stosować ją regularnie raz w tygodniu, wtedy efekty będą niesamowite!


Jeżeli macie ochotę poznać inne przepisy na proste i szybkie w wykonaniu maseczki, koniecznie dajcie znać, mam w zanadrzu jeszcze kilka ciekawych opcji :)
Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

1 komentarz: