poniedziałek, lutego 6

Makaron ze szpinakiem i suszonymi pomidorami



Jeżeli jesteś stałym czytelnikiem mojego bloga na pewno wiesz, że nie lubię zbyt dużo czasu poświęcać na przygotowanie potraw. Wole go poświęcić na rozkoszowanie się ich smakiem/
Dlatego dziś przychodzę do Was z pysznym, zdrowym i bardzo szybkim w przygotowaniu przepisem na super obiad! 

Potrzebne nam będą:
-makaron (u mnie akurat jest to makaron w kształcie zwierzątek)
-szpinak
-suszone pomidory w oleju
-oliwki zielone (bądź czarne)
-masło
-czosnek

Wszystko w wybranych przez siebie proporcjach, ale warto pamiętać, że szpinak bardzo zmniejsza swoją objętość pod wpływem ciepła.

No to zaczynamy!

Do garnka nalewamy wodę solimy i gdy się zagotuje wrzucamy makaron zostawiając go na odpowiednią ilość czasu opisaną na opakowaniu. 

Na patelni topimy masło i wrzucamy czosnek, najlepiej wyciśnięty, ale jeżeli ktoś nie posiada urządzenia do wyciskania czosnku wystarczy go drobno pokroić, ja użyłam jednego ząbka.



Następnie do czosnku dokładamy szpinak u mnie w wersji mrożonej.


Cały czas oczywiście mieszając po chwili dokładamy pokrojone pomidorki suszone.


I na koniec oliwki, które ja osobiście w prost uwielbiam.



Do całości dokładamy ugotowany makaron, wszystko razem łączymy i gotowe!




Oliwki i pomidory są dosyć intensywne i słone, dlatego ja nie doprawiam już dania żadnymi innymi przyprawami. Obiad można podawać również w wersji ze startym serem mozzarella.

Życzę smacznego! :)
Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie szybie i łatwe przepisy, jestem strasznie zabiegana i taki obiad na szybko mam na co dzień, ale smak i tak wspaniały :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń