piątek, lutego 3

Maseczka z kiwi-przepis


maseczka z kiwi


Rozszalałam się z tymi owocowymi maseczkami ostatnio i prawdopodobnie na jabłkowej i z kiwi się nie zatrzymam, ale z pewnością będę Was o tym na bieżąco informować. Dziś chciałam przedstawić Wam dokładny przepis na maseczkę dla cery suchej, poniżej natomiast podam również przepis dla cery tłustej. 


No to zaczynajmy!

Maseczka dla cery suchej 


Do przygotowania maseczki potrzebne nam będą:

maseczka z kiwi


-kiwi
-łyżeczka oliwy z oliwek lub innego oleju np. kokosowego
-łyżeczka jogurtu naturalnego (u mnie były dwie ale po przetestowaniu sądzę, że to jednak za dużo)

Przygotowanie:


Z kiwi wyciągamy te twarde środki, obieramy i umieszczamy w miseczce.

maseczka z kiwi

Dokładamy łyżeczkę oleju oraz jogurtu naturalnego i wszystko blendujemy na gładką masę.

maseczka z kiwi


I nasza maseczka jest już gotowa. 
Nakładamy ją na oczyszczoną i osuszoną twarz na ok. 15-20 minut a następnie zmywamy letnią wodą i smarujemy twarz kremem. Maseczkę można stosować 1-2 razy w tygodniu. 

Maseczka dla cery tłustej:


Potrzebne nam będą:
-ćwiartka kiwi
-2 łyżki otrębów pszennych
-2 łyżeczki jogurtu naturalnego

Przygotowanie:
W misce umieszczamy otręby i jogurt. Kiwi zacieramy na tarce a następnie łączymy z resztą składników.
Maseczkę można stosować 2-3 razy w tygodniu.

EFEKTY

Pestki kiwi działają jak peeling usuwają martwy naskórek oraz rozświetlają cerę.
Kwasy, które znajdują się w kiwi odżywiają, nawilżają i dodają naszej skórze blasku.


Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

5 komentarzy:

  1. oo bardzo ciekawe rozwiązanie na własną maseczkę do twarzy :) świetny pomysł, na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smakowicie :) jak moja baza do... owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D A pachnie jeszcze smaczniej! :)

      Usuń
  3. Chyba prędzej bym zjadła :D ale wygląda super, może przetestuję na moją cerę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym to chętnie zjadła :D ale jeśli zrobię dwie porcje to starczy na twarz i do żołądka :D

    OdpowiedzUsuń