wtorek, lutego 28

Organizacja czasu+pdf


Na wstępie muszę zaznaczyć, że jestem osobą nie do końca zorganizowaną, ale bardzo staram się to zmienić.
Poniżej pokaże Wam jakie sposoby na organizację wykorzystuje teraz a jeżeli nie widzieliście poprzedniego posta o organizacji czasu zapraszam tutaj: Zorganizuj się!





Doceniaj się
Uważam, że w wyznaczaniu sobie celów ważne jest to aby ciągle podtrzymywać swoją motywację. A docenianie siebie na pewno nam to ułatwi.
Ja stosowałam już najrówniejsze sposoby między innymi spisywanie codziennie jednej rzeczy z której jestem dumna.
Warto dać sobie wyzwanie by codziennie przez tydzień spisywać wszystkie rzeczy, które udało nam się osiągnąć.





Wyznaczaj cele 
Oprócz spisywania celów i zadań na każdy dzień warto również zapisać, ogólne cele, które chcemy osiągnąć. Mogą być to większe plany, które następnie rozłożymy na czynniki pierwsze i wpiszemy do kalendarza/plannera poszczególne zadania.
Przykład:
Cel: schudnąć 5 kilogramów w ciągu 3 miesięcy
W plannerze/kalendarzu rozpisujemy treningi na każdy dzień oraz jadłospis, którego chcemy się trzymać.




Planuj przyjemności
By utrzymać motywację, warto planować również przyjemności. Nie da się działać na najwyższych obrotach, bez pamiętania o dbaniu o siebie. Dlatego oprócz obowiązków zapisuj sobie co chcesz dobrego i miłego zrobić dla siebie w danym dniu.





Mnie osobiście bardzo motywuje ładny wygląd mojego plannera, dlatego często zmieniam grafiki i zawsze przez długi czas wybierałam gotowe pliki pdf które byłyby dla mnie najodpowiedniejsze. Ostatnio postanowiłam, że sama je stworze i chciałabym się nimi z Wami podzielić. Dlatego jeżeli się Wam podobają i spełniają Wasze oczekiwania proszę się częstować :)










PLAN DNIA II : Pobierz


Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne materiały do ściągnięcia. :) Najbardziej spodobał mi się zielony plan dnia, bardzo praktyczny i piękny, do tego cytat, który motywuje. <3

    OdpowiedzUsuń