czwartek, lutego 16

Próbuj!


Często zdarza się sytuacja, w której zaczynamy czuć się beznadziejni w każdym aspekcie swojego życia, często też to uczucie powoduje fakt, że czegoś zrobić najzwyczajniej w świecie nie potrafimy.
W takim przypadku zamiast się załamywać a co za tym idzie zawalać każdą kolejną sprawę, warto uświadomić sobie coś niezwykle ważnego. Nikt nie urodził się ekspertem, każdy bez względu na to w jakim miejscu się w tym momencie znajduje zaczynał od zera.




Zawsze najtrudniej jest zacząć. Nie ważne o co chodzi czy o ćwiczenia, pracę, czy o jakiekolwiek inne zajęcie. Początki są zawsze najtrudniejsze. To, że coś zaczniemy, to już jest ogromny krok do przodu. Już sam fakt, wyjścia ze swojej strefy komfortu sprawia, że możemy sobie pogratulować i być z siebie dumni.

W przypadku strachu przed porażką, warto zastanowić się co najgorszego może się stać. Nie uda nam się? I co z tego? Jeżeli nie spróbujemy, to na pewno nic nie zyskamy, stawiając ten pierwszy krok mamy przynajmniej 50% szanse, że uda nam się osiągnąć cel.

Jeżeli obawiamy się reakcji ludzi w okół nas, to pierwszym krokiem jest zastanowienie się, czy nasi najbliżsi, czy osoby, które cenimy, którym ufamy i które kochamy będą nas krytykować, dołować i wyśmiewać? Z pewnością nie. A inni? Co nas oni obchodzą, skoro ich nie szanujemy i nie podziwiamy najwidoczniej nie osiągnęli tego co my chcemy osiągnąć a ich zdanie nie będzie miało zupełnie żadnego wpływu na nasze życie. Ludzie zawsze będą krytykować tych, którzy chcą zrobić coś dobrego, coś wyjątkowego lub zmienić się na lepsze, ponieważ sami są zbyt leniwi by zmieniać swoje życie i dążyć do czegoś czego pragną.

Jeżeli więc, chcesz coś osiągnąć, na czymś Ci zależy, lub chcesz czegoś spróbować, zrób to!
Nikt Ci nie odbierze Twoich doświadczeń, tego czego się nauczysz i tego co osiągniesz. bez względu na to czy uda Ci się za pierwszym czy za setnym razem, próbuj.
Bo jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy ciągle robili to samo i nigdy nie chcieli niczego zmieniać, naprawiać ani niczego osiągnąć?


Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

5 komentarzy:

  1. Ja odkąd urodziłam córkę przestałam przejmować się zdaniem innych. Dużo znajomych odwróciło się ode mnie z powodu dziecka. Ale to tylko dodało mi odwagi. Niech widzą,że zaczęłam pisać bloga, niech widzą jaka jestem teraz szczęśliwa. Skupiam się teraz tylko na mojej rodzinie i naszym szczęściu. Super że poruszyłaś ten temat ��
    blog-aleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie-mam-czasu-na-glupoty.blogspot.com;))

      Usuń
    2. I świetnie, przejmowanie się opinią innych ludzi nie ma najmniejszego sensu :)

      Usuń
  2. Potrzebowałam przeczytać taki tekst. :) Motywuje do walki o marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kasiu, w dzisiejszych czasach ludzie boją się wychodzić ze swojej strefy komfortu - niestety to jest przyczyną życia w sposób mało zadowalający. Często nawet jak ktoś chce się zmienić to tego nie robi ze względu na środowisko, a co o mnie ktoś pomysli itd..

    OdpowiedzUsuń