piątek, marca 3

Naturalny sposób na wybielenie zębów


naturalne sposoby na wybielanie zębów


Przez bardzo długi czas poszukiwałam jakiegoś naturalnego sposobu na poprawienie wyglądu moich zębów. Chciałam by były bielsze i zdrowsze. Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć naturalny, prosty i tani sposób na to by osiągnąć taki efekt.

Jak naturalnie wybielić zęby?

Potrzebna jest jedynie ekologiczna kurkuma, jej koszt to ok. 5 zł za 50 g czyli tyle co nic, a efekt jest naprawdę super.
Kurkuma działa antybakteryjnie, dlatego można stosować ją zamiast pasty do zębów. Jednak jej zapach i smak są mało odświeżające jak dla mnie. Dlatego osobiście stosuje najpierw kurkumę a następnie pastę do zębów.



wybielanie zębów

Wystarczy rozrobić kurkumę  z odrobiną wody i nałożyć na szczoteczkę.
Opcja dla leniwych (czyli dla mnie) zamoczyć szczoteczkę w proszku i zacząć mycie.
Szczoteczka odbarwia się na żółto i taka już pozostaje, ja używam dwóch. Najpierw myję zęby dokładnie kurkumą a następnie płucze i nakładam pastę na drugą szczoteczkę powtarzając te czynność. Druga szczoteczka również odbarwia się na żółto i taką pozostaje, więc prawdopodobnie to co robię jest bezsensu, ale tak się już przyzwyczaiłam.


wybielanie zębów


Delikatny efekt wybielenia można zauważyć już po pierwszym użyciu, jest to ekologiczne, naturalne, tanie i skuteczne rozwiązanie, dlatego wszystkim serdecznie polecam.

Warto również zwrócić uwagę na to, by pasta której używamy była zrobiona z naturalnych składników. Rezygnacja z pasty, która zawiera poniższe składniki jest konieczna, jeżeli zależy nam nie tylko na pięknych białych zębach ale na ogólnym zdrowiu naszego organizmu:

  • Fluorku sodu (ang. Sodium Fluoride) 
  • Sodium Laureth Sulfate 
  • Tetrasodium
  • Mika 
  • Eugenol 
  • CI 17200 
  • CI 42090 
  • CI 77891 

Kasia Chudziak Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

5 komentarzy:

  1. Z chęcią przetestuję ten pomysł, bo też chciałem wybielić zęby jakimiś naturalnymi sposobami. Słyszałem, że mycie zębów węglem aktywnym również działa - nawet są specjalne szczoteczki już z węglem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przetestuję ten sposób jak zdejmę aparat ortodontyczny :) Myślę,że to naprawdę świetna alternatywa,dzięki czemu nie trzeba wydawać dużych sum na zabieg u specjalisty :)
    Pozdrawiam,www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za taki wartościowy post. Wiedziałam tylko, że kurkuma dobrze działa na zdrowie, ale o wybielaniu zębów nie słyszałam. Na pewno się przyda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie przetestować ten sposób :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo na pewno wypróbuję ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń